Sommar

Har inte orkat skriva fören nu, eftersom jag blev sjuk inatt.. 
Hur som helst så var gårdagen helt underbar då jag och Hanna begav oss ut till kungsträdgården för att avnjuta en middag med hennes kära far. Var så mysigt där i solen att vi efter maten fortsatte att gå hand i hand över till skeppsholmen, där kikade vi lite på kastellet där festen smäller av snart (håll ut, berättar mer sen!). På vägen tillbaka mötte vi upp Ninni och satte oss och käkade glass i kvällssolen, se bara hur glad jag var, haha..



♥ Jenny

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Guuud vilken underbar snygg tröja du har där! :O:D Jag tycker jag känner igen den på något konstigt vis ;D

2009-05-26 @ 23:38:51
Postat av: Jenny

Svart till "Lillsyrran":



Va nu förstår jag ingenting, haha

:p

2009-05-26 @ 23:52:30
URL: http://jennyberglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0