Sjuklingen

Så vad har jag då gjort idag? ja, inte speciellt mycket eftersom jag varit sjuk..
Det är när man mår dåligt som man får passa på att fixa med sådant som man inte har tid med annars. Tog därför tillfället i akt och åkte en sväng till ikea, och sprang runt i en massa djuraffärer för att hitta en snygg transportbag till min lilla Tindra. Hittade en skit snygg väska, kan lägga upp en bild nästa gång jag bloggar..




Efter det tog jag me henne till veterinären och så fick hon sitt första vaccin så att jag kan börja gå ut med henne i koppel, äntligen!

Har ett litet dilemma, om jag ska kastrera henne eller inte.. Gör jag det inte så är alternativet annars att göra henne dräktig eller låta henne gå på p-piller. Men tydligen kan p-piller för katter ge biverkningar som bröst och livmodercancer, ursch ursch, min stackars lilla sessa, hur ska jag göra..


♥ Jenny


Kommentarer
Postat av: C

Jättefin misse! Uppdatera (om du orkar) och krya på dig =) /C

2009-05-27 @ 15:37:16
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Naw så söt! :D

Krya på dig! :)

Svara gärna på dagens fråga.

2009-05-27 @ 20:26:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Hårdrockarn

Uppdatera dåååååå :D

2009-05-28 @ 17:37:23
Postat av: emily

såååå söt liten misse!! :d

2009-05-31 @ 10:52:40
URL: http://emilyt.blogg.se/
Postat av: maya

Naaaawaaaa! Vad gullig katt♥

2009-06-01 @ 20:33:41
URL: http://mayav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0