Ojojoj

Gårdagen blev riktigt mysig med tjejorna då vi, nej inget spybar, kilade runt på en massa olika uteserveringar på söder och bara snackade skit till småtimmarna. När gänget började splittras upp åt olika håll  mötte jag upp lilla Maxi, och idag tillbringade vi hela förmiddagen på Radison Hotel och njöööt i bubbelpoolen!

Efter den sköna morgonen blev jag bjuden på restaurang av mina underbara morföräldrar och småkusiner! Vi begav oss till "Den gyllende hästen" eller numera kallad  "Peking.." (någonting?) som ligger strax nedanför Östermalmshallarna. En kina krog med helt sinnesjukt god mat! Speciellt buffén där de har både en mongolisk wok buffé, en asiatisk och en sushi buffé i ett! Nu är jag så mätt att jag bara sitter här i min säng och kan inte göra annat än att stirra rakt fram för att inte bli illamående, haha!



Försökte förresten få lite bilder både igårkväll och idag på restaurangen men min kamera är död, sten död. Ska ladda den nu på direkten så att jag inte glömmer det, så förmodligen har jag bättre lycka nästa gång kameran ska fram!

♥ Jenny


Kommentarer
Postat av: Maggie

vilket fiint hår du har! :)

2009-05-25 @ 16:09:06
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar till "Maggie":



Åh, tack så mycket, det var snällt sagt :)



Kram Jenny

2009-05-25 @ 21:46:19
URL: http://jennyberglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0