One night stand

Jag kan bara inte förstå dessa människor som hoppar från säng till säng, de som finner nya personer att rulla runt med i sänghalmen sisådär var och varannan helg. Vad är grejen med dessa one night stands? Jag kan inte för en sekund tänka mig att det efter fylla och fest kan ge någon speciell tillfredställelse att följa med en främling hem.
Det finns vissa som påstår att det är väldens kick att få hem den där snyggingen från krogen och få honom/henne att ligga på rygg. Okej visst, du fick hem tio poängaren, men sen? Jag tror att det i grund och botten handlar om någon brist i självskänslan att bete sig så, som ett sökande på en form av bekräftelse.
Jag vaknar hellre upp brevid en utsövd pojkvän än brevid en alkoholluktande främling, men vad vet jag?

Visst, det förflutna är det förflutna, men jag är inte säker på att jag skulle vilja ha en pojkvän som har legat med halva Sverige. Såklart, blir man kär så blir man. Jag skulle förmodligen inte lämna en person för dess tidigare handlingar, men samtidigt så skulle det vara otroligt svårt. Jag är alltid så jäkla jobbig (speciellt mot mig själv) och måste veta precis allting in i minsta detalj, varför vet jag dock inte!

Men hur som helst, jag har idag en hel del vänner som haft detta beteende att byta säng partner titt som tätt och det är något de absolut inte är stolta över idag! Så tänk efter innan ni går för långt och gör saker ni ångrar. Tror du att du inte duger finns det hundratals olika varianter av terapi eller är du bara så pilsk att du inte kan hålla dig så finns det ett stort antal affärer där du kan köpa en massa roliga leksaker och vipps så är problemen ur världen och du slipper jobbiga konsekvenser!

Konsekvenser ja, könssjukdomar ja. En annan sida av detta beteende som jag inte kan förstå. Människor är ni inte rädda om era kroppar? Visst jag är nog en person av det överdrivna fallet som måste springa iväg och tvätta händerna bara en uteliggare kommer för nära i fasan om att jag annars ska få hiv. Men! Om ni nu trots allt går efter detta beteende och ofta byter partner, eller sällan för den delen också, skydda er för guds skull! Ta erat ansvar!

♥ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0