Wonderful

Helgen har varit underbar! Igår fyllde älsklingen år och det firades med middag ute tillsammans med Nathalie och Rebecka och efter det blev det tårta och champange framför finalen i herre på täppan!
Jag vill att du ska veta älskling att jag uppskattar allting du gör för mig, och allt du säger berör djupet av mitt hjärta. Du är för bra för att vara sann!

Har inte hänt så mycket idag förutom att jag mötte upp alla tjejerna, Ronja, Amanda, Linda, Natta, Anna, Sandra och Vera för att planera det sista innan vår grymma skiva den 7 maj, så vi kikade lite på lokalen och delade ut lite uppgifter! Tjoho!
Var ju helt underbart väder idag, så kändes värdelöst att bara dra hem efter det så vandrade vidare förbi apberget och grillade och myste med min man, Joel, Albert och Ludde.

Nu sitter jag hemma och väntar på Hanna som ska sova över samtidigt som jag laddar inför morgondagen!
Imorgon är det mösspåtagning, men inte nog med det, Amanda kommer hit tidigt så ska vi ut och käka mysfrukost ute i morgonsolen!


♥ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0