Work out

Ursäkta mig för den dåliga uppdateringen, kom precis hem från min man som jag varit hos sedan igår.

Gårdagen var skön, tillbringade hela eftermiddagen åt att ta hand om lilla Michelle, efter det mötte jag upp A och Maxi för att träna. Börjar bli riktigt stolt över mig själv nu, jag har nämnligen träningvärk i hela kroppen, något jag inte haft på år och dar. Och det bästa av allt är att jag fortfarande känner mig taggat att sticka till gymmet!


Efter det gick jag och älsklingen hem till honom och lagade middag och bara myste, eller laddade inför idag kanske man kan säga? Ska nämnligen hjälpa H att flytta idag, kommer bli en del jobb men mest kul! Ett plus i kanten att jag slipper jobba också, så im all yours idag H.

Vad som ska ske ikväll är fortfarande obestämt, blir antingen grillning i Nacka, någon spelning inne på Regeringsgatan eller något annat mysigt med min man.


♥ Jenny

Kommentarer
Postat av: Chrissy

vilket stiligt par ni är!:D screw brangelina va!;)

har ni varit tillsammans länge? måste säga att din pöjk ser riktigt bekant ut, men kan inte komma på varifrån!

2009-05-24 @ 17:52:14
Postat av: Jenny

Svar till "Chrissy":



Ja visst är vi det! ;)



Han är en liten tv kändis så det kan vara därför ;) hehe



Jenny

2009-05-24 @ 23:13:27
URL: http://jennyberglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0