Easter

Jag och syster begav oss till Norrköping häromdagen för att fira farfars 80års dag. Blev positivt överraskad när vi kom dit och han kände igen oss med tanke på att han är dement och vi inte träffats på över ett år innan.

  



Men till saken.
I brist på körkort var vi tvungna att sätta oss på en buss för att ta oss tillbaka till huvudstaden. Det första man möts av är en stinkande lukt av armsvett, riktig jävla armsvett. Jag snackar "jag-har-inte-duschat-eller-bytt-kläder-på-flera-veckor" klassen!

Hur tusan kan man sätta sig på en offentlig buss och stinka så illa att människorna runt omkring kiknar av stanken. Vad är det för fel på dessa människor? Att dom inte själva känner det tror jag inte ett skit på, det handlar om ren elakhet..

  

Nästa gång jag är med om detta ska jag personligen donera pengar till en deodorant så att personen i fråga slipper förpesta tillvaron för fler stackars oskyldiga människor.

♥ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0